Nieuw bij Tapijto? Ontvang 15% op de gehele collectie met code: WELKOMTAPIJTO

Veelgestelde vragen

Product

 

Waarvan zijn de tapijten gemaakt?

Onze tapijten bestaan uit 100% natuurlijke stoffen zoals Ghazny wol.

 

Hoe kan ik een tapijt reinigen?

U kunt uw tapijt zelf reinigen met een stoomreiniger of het laten reinigen door een professional.

 

Hoe vaak moet het tapijt gereinigd worden?

Wij adviseren u om het tapijt een keer per week te stof zuigen en iedere vijf jaar professioneel te laten reinigen.

 

Mogen de tapijten nat worden?

Mocht uw tapijt nat worden, zorg er dan voor dat het tapijt zo snel mogelijk gedroogd word. Doet u dit niet dan kan het tapijt worden verzwakt en gaan rotten. Dit kunt u voorkomen door het op te hangen in een droge kamer.

 

Heb ik een antislip mat nodig?

Voorkom uitglijden op uw tapijt of golven in uw tapijt door er een antislipmat onder te leggen.

 

Zijn handgemaakte tapijten beter dan machinale tapijten?

Ja, Perzische tapijten gaan aanzienlijk langer mee dan machinale tapijten. Dit komt de vakmanschap dat schuilt achter het product.

 

Komen de kleuren op de foto's overeen met de kleuren in het echt?

Ja, de foto’s zijn kleurgetrouw.

 

 

Bestelling

 

Hoe worden de tapijten verpakt?

De tapijten worden verpakt en beschermd met plastic en noppenfolie.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

Credit Card (Mastercard & Visa), PayPal, bankoverschrijving, achteraf betalen met Klarna & iDeal.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren.

 

Hoe werkt de ''Niet goed geld terug' garantie?

U hebt natuurlijk garantie op alle producten die u bij ons koopt. De garantie is 1 jaar geldig vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangt.

 

 

Verzending

 

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Als u een vloerkleed wilt terugsturen, neemt u eerst telefonisch of via e-mail contact met ons op. Wij voorzien u dan van alles wat u nodig heeft voor een retourzending. U bent ervoor verantwoordelijk dat het vloerkleed onbeschadigd wordt ontvangen. Verpak het vloerkleed zorgvuldig.

De terugzending is niet voltooid totdat we de teruggezonden goederen hebben ontvangen en onderzocht. Nadat een retourzending is voltooid, ontvangt u het tegoed op dezelfde creditcard of bankrekening als die u hebt gebruikt voor de aankoop. Als we retourgoederen ontvangen zonder de juiste retourdocumenten, worden de producten op kosten van de klant teruggestuurd.

 

Hoe worden de tapijten verzonden?
De tapijten zullen worden verzonden met PostNL.